Storingen en klachten

Storingen meldt u via het speciale storingnummer. Klachten via het klachtenformulier. Heeft u een klacht over AlleeWonen Energiebedrijf en komt u er samen met ons niet uit? Dan kunt u de geschillencommissie inschakelen.

Storing melden

Wanneer uw energiesysteem een storing heeft, dan kunt u bellen naar de Warmtelijn van AlleeWonen Energiebedrijf via 0800-0202727. In mindere dringende gevallen kunt u ook een e-mail sturen naar energiebedrijf@alleewonen.nl.

Wie is waarvoor verantwoordelijk bij koopwoningen?

AlleeWonen Energiebedrijf levert alleen warmte en koeling tot en met de afleverset in uw woning. Hoe de warmte en koeling daarna door uw woning gaat en hoe de afgifte van de warmte plaatsvindt, is de verantwoordelijkheid van de eigenaar van de woning. Tot een jaar na de oplevering van uw woning is de ontwikkelaar verantwoordelijk en valt het onder de garantie van uw woning. Na het verstrijken van de garantie bent u als eigenaar van de woning zelf verantwoordelijk. Voor huurwoningen is dat AlleeWonen.

Klachten over AlleeWonen Energiebedrijf

Heeft u een klacht over AlleeWonen Energiebedrijf, vul dan het klachtenformulier zo volledig mogelijk in. Wij nemen dan binnen 10 werkdagen contact met u op.

Geschillencommissie

AlleeWonen Energiebedrijf is aangesloten bij de geschillencommissie Energie. Heeft u een klacht over AlleeWonen Energiebedrijf en komt u er samen met ons niet uit? Dan kunt u de geschillencommissie inschakelen. Op de website van de geschillencommissie vindt u daarover alle informatie.

Uitgelicht

Ik heb een vraag