Ik heb een klacht

Bent u ergens niet tevreden over en wilt u ons dat laten weten? U kunt ons daarvan hier op de hoogte brengen. We vinden het namelijk belangrijk dat u niet met uw klacht blijft zitten.

Om uw klacht op de juiste manier te kunnen behandelen, willen we weten wat voor klacht u heeft. Een klacht over geluidsoverlast van uw buren is een ander soort klacht dan een klacht over een klemmende deur. Het kan ook zo zijn dat u niet tevreden bent over hoe wij als organisatie hebben gehandeld.

Laat u ons hier weten wat voor soort klacht u heeft? We helpen u graag verder.

  • Ik wil iets in of aan mijn woning laten repareren

    Klemt er een deur in uw woning, lekt er een kraan of is er iets kapot gegaan? Dit beschouwen we niet als een klacht maar als een reparatieverzoek voor onze Onderhoudsdienst.

    Lees verder
  • Ik heb een klacht over de huurverhoging

    U kunt bezwaar maken tegen uw huurverhoging of huurverlaging aanvragen. U moet daarvoor aan bepaalde voorwaarden voldoen.

    Lees verder
  • Ik huur bij AlleeWonen en ik wil woonfraude of overlast melden

    U kunt in uw buurt achter woonfraude komen. Woonfraude houdt in dat een huurder van AlleeWonen de regels van de huurovereenkomst overtreedt. Dit kunt u ook bij ons melden.

    Het is vervelend als u overlast van uw buren ervaart. Overlast kan verschillende oorzaken hebben. Ga altijd eerst in gesprek met uw buren. Mocht dat niet helpen, dan kunt u overlast bij ons melden.

    Lees verder
  • Ik zoek een woning en ik heb daarbij een klacht

    Onze woningen worden aangeboden via Klik voor Wonen. Heeft u een klacht over Klik voor Wonen? Of over bijvoorbeeld een woningtoewijzing? Dan kunt u op deze pagina een klachtenformulier invullen.

    Lees verder
  • Ik heb een ander soort klacht of melding

    Als u niet tevreden bent over de manier waarop wij als organisatie hebben gehandeld of u vindt dat we iets hebben nagelaten, kunt u ons dat hier laten weten. Ook kan het zijn dat u niet tevreden bent over het handelen van een individuele medewerker. We beschrijven hier de procedure die u moet volgen als u een klacht heeft over onze dienstverlening.

    Lees verder

Uitgelicht

Ik heb een vraag