Reparaties

U bent verantwoordelijk voor de reparaties aan voorzieningen die u zelf in uw woning heeft aangebracht. Reparaties die door AlleeWonen uitgevoerd moeten worden, kunt u online doorgeven via Mijn AlleeWonen.

Via Mijn AlleeWonen, bereikbaar via www.alleewonen.nl, kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week uw reparatieverzoek melden. Dat gaat in een paar snelle stappen via uw pc, tablet of smartphone. Ook kunt u zelf de reparatieafspraak inplannen op het tijdstip dat het u uitkomt. In sommige gevallen kunt u kiezen voor een dagdeel. In andere gevallen voor een tijdsblok van 2 uur. Bijvoorbeeld tussen 10 en 12 uur. Dit is afhankelijk van het soort reparatie dat u meldt.

U kunt ook bellen naar 088 255 2000 (tegen lokaal tarief). Dit nummer is voor spoedeisende reparaties ook buiten kantoortijden bereikbaar. Spoedeisende reparaties zijn bijvoorbeeld lekkages aan gas- en waterleidingen. Bij het maken van een afspraak zorgen we er zoveel mogelijk voor dat de reparatie wordt uitgevoerd op een tijdstip dat u het best uitkomt. We houden bij het inplannen van een afspraak een marge aan van twee uur. De monteur kan langskomen tussen 8.00 uur en 10.00 uur, tussen 10.00 uur en 12.00 uur, tussen 13.00 uur en 15.00 uur of tussen 15.00 uur en 17.00 uur.

Uitgelicht

Ik heb een vraag