Reparatieverzoeken

Je kunt een reparatieverzoek indienen via Mijn AlleeWonen.

Je kunt een reparatieverzoek aanmelden via Mijn AlleeWonen. Lukt het niet via Mijn AlleeWonen? Dan kun je bellen naar 088 255 2000 (lokaal tarief).

Bij het maken van de afspraak zorgen we er zoveel mogelijk voor dat de reparatie wordt uitgevoerd op een tijdstip dat jou het best uitkomt. Bij het inplannen van de afspraak houden we een marge aan van twee uur: de reparateur kan langs komen tussen 8.00 uur en 10.00 uur, tussen 10.00 uur en 12.00 uur, tussen 13.00 uur en 15.00 uur of tussen 15.00 uur en 17.00 uur.

Spoedeisende reparaties vinden uiteraard ook buiten deze tijden plaats. Het kan gebeuren dat een spoedreparatie bij een andere huurder een afspraak doorkruist. In dat geval maken we direct een nieuwe afspraak.

De aannemers die we inzetten, moeten zich kunnen legitimeren. Voordat ze aan de slag gaan, overleggen ze met jou over de reparatie die uitgevoerd moet worden. Na afloop laten ze weten welke reparaties ze verricht hebben. In een enkel geval kunnen de onderhoudsmonteurs een defect niet direct verhelpen, bijvoorbeeld als bepaalde onderdelen niet op voorraad zijn. Ze melden dit en maken direct een nieuwe afspraak.

Uitgelicht

Ik heb een vraag